-
Marc Beullens
Marc Beullens
> Chief Cayenne
WHAT?
Marc Beullens is een solution-driven business guru. Ziet overal opportuniteiten en grijpt ze graag. Investeert in mensen, middelen en bedrijven. Grenzeloze ondernemer met een onverzadigbare need for speed.
-
Koen Fontaine
Koen Fontaine
> Creative Chili
WHAT?
Koen Fontaine denkt in visuals en is een artistieke allesweter. Interactive design en UX alleskunner. Game-modder. Mensenmens en hondenvriend.
-
Fleur Dam
Fleur Dam
> Strategic & Social Habanero
WHAT?
Fleur Dam is een digitaal marketingwonder en social natuurtalent. Geboren bij de Noorderburen dus neemt geen blad voor de mond. Getogen Belgische bon vivant. Leergierige doorzetter. Spreekt vloeiend emoji.
-
Anne Crijns
Anne Crijns
> Content Jalapeño
WHAT?
Anne Crijns combineert conceptueel denken met copywriting en voorziet elke boodschap van een originele insteek. Ervaart geluk als woorden kloppen en teksten spot-on zijn, allergisch aan dt-fouten. Impulsieve positivo.
-
Kurt Van de gaer
Kurt Van de gaer
> C# Developer & IT Tabasco
WHAT?
Kurt Van de gaer enterde meteen na zijn studies de IT-wereld en vindt uitdaging in programmeren en webontwikkeling. Levert resultaten af die praktisch én prachtig zijn. Zal levenslang leren, is altijd in ontwikkeling. Competitieve volleyballer.
Vijf verschillende profielen, die elkaar kenden via agencies of connecties, hadden net dezelfde ideeën wat marketing en communicatie betreft.
We brachten onze gelijkgestemde hoofden samen en besloten ’t op onze manier aan te pakken. Uit ervaring, zo’n 78 jaar als je ’t zou optellen, wisten we namelijk welke way of working effectief wérkte. Dus we combineerden onze vijf expertises.
En hier zijn we dan.